yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

en vanlig tisdag

Publicerad 2008-01-22 19:02:16 i Raaandom

hej hej hallåååå!
idag kom jag nyss hem, oj vad skriver jag :S Jag menar nyss och då menar jag typ 60sek sen hem från pianot,
jag hur gick det?, njaa som alltid hehe, det beror på hur man definerar bra. Jag suger alltid på läxan, eller nej jag lyckas alltid dåligt (kan man säga med en positiv klang aka akiine).

Idag var det en vanlig dag i skolan, helt okej roligt as usual! :D

en liten händelse på vägen hem:
alla löparna (vi är ganska många) står och väntar på bussen som åker till löp.
När den varit sen i typ 10min så drar hälften på vandring hem istället.
Sedan ser vi en buss komma, och vi som är kvar skriker (då menar jag SKRIKER)
"BUSSEN KOMMER!!!!!BUUUUUUUUUSSSEN KOMMER, HAHAHAHAHAHAHHA"
sedan när den närmar sig så visar det sig vara Vaxmora bussen, alltså inte våran.
Hahaha alla dör av skratt!

Vi löpare har en egen ljudnivå kom jag på nyss, den är ganska hög. haha

Jag och Mickan kom på att döpa om alla Rudbecks korridorer också.
Bland annat så Bajsar man i B och Hånglar & Håller Hand i H. haha

juste jag fick VG på matteprovet- jag är i chock!

smell ya later!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela