yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

citat haha

Publicerad 2008-01-09 19:06:40 i Raaandom

heej! hinner inte blogga så ofta längre, och det här blir ingen långis.
Idag var jag hos min kära vän Emma och vi skulle plugga hade vi bestämt men det gick inte så bra,
så nu när jag är hemma så gör jag mina sista ansträngningar till engelska presentationen tills imorn!!
jaa, jag har en massa citat i huvet som jag måste skriva ner:

victor: haha ser du vad det är på bilden?
jag: haha jaa, din sko
victor: men vad är inuti?
jag: sofia
hahahahahahah, asså bilden föreställde victors sko, och grejjen var att sofias sko var inuti.
jaa, ni fattar. Det var roligare i verkligheten x)

jag: ååå ska vi se raketen? (en film)
lina eller pacman: eh, pakten menar du?
hahaahha, jag kan inte läsa

jag och mickan har disskuterat en sås eller en person eller att vi är chips med en dip eller vad vi ska kalla det.
mickan: ja vi går fram till han och säger: kan du doppa mig i dig?


cyyyaaaaaaaaaaaaaaa wouldnt wanna be ya, ;)

Kommentarer

Postat av: em

Publicerad 2008-01-09 21:05:49

andra citatet, HAHA! xD

Postat av: pacman

Publicerad 2008-01-17 12:34:11

haha,nu e ja seg som vanligt, men de e ja som får plats i en skoooo XD för ja e så liten!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela