yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

10 minutes to go

Publicerad 2008-01-06 13:59:14 i Raaandom

shohoo!
snart ska jag springa till tåget men innan det så tänkte jag summera några dagar:
igår fikade jag som jag skrev att jag skulle göra med Sofia & Alex- vi åt semlor! yum :D
Sedan drog jag hem för vi fick en massa gäster, så vi åt och så. Sedan när de satt i köket o babblade kollade jag o akiine på Sagan om ringen 2 som kom på 4:an. Spännande!
Sedan idag så har jag inte gjort så mycket. Försökt göra en av läxorna jag har: alltså leta fakta om kvinnor i Nigeria till engelska presentationen, och det gick ganska lyckat. Sedan har jag babblat med pappa i 100 år så att jag måste stressa som jag gör nu, med att inom 10 min borsta tänderna klä på mig fixa my okontrollbara hår o springa till tåget.
Jag ska träffa pacman o lina o vi ska typ hyra film x) Denise kunde inte komma :(
Nu måste jag verkligen dra. Tåget går snart.
9 min kvar. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela