yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

www.myspace.com/bastumaster

Publicerad 2008-02-09 12:14:18 i Raaandom

gooodmorgon!
här har man vaknat i stugan, och nu ska jag länka er till årets hetaste debutanter!
www.myspace.com/bastumaster !
Ni kommer ångra er STORT om ni inte klickar där, lyssna :D
Ja, for the sake of writing vad jag gjorde igår så hängde jag med Issa.
Vi kollade på Supersugen och den var väldigt roligt haha xD
image124
Nu ska jag snart ut och springa med akkoww, och ville pappa att jag skulle åka med han till
Norsborg , okääj? haha, och imorgon ska jag tävlish!

cyA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela