yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

tiiiisdag, och yolanda uppdaterar för fullt

Publicerad 2008-02-19 16:44:17 i Raaandom

hej!
igår var jag lite irriterad hah. men idag är en ny dag :P
Jaa, dagen började med engelska och sedan matte. Sedan var det lunch och jag låtsades vara Joakim Nordtoft (för jag glömde mitt matkort och lånade hans) och fick stressäta med en massa tekniker.
Åhhh man ba "taggga ner" och ät sakta.
Sedan gick vi till aulan där det var audition till Talangshowen, och jag gick det som reporter moahaha.
Och maddock, andaah mannen och johan som ? ja, inte vet jag, mitt mentala stöd kanske.
Men guess what? Jag fixade två intervju bokningar med två band och en av dem 7 männen (haha) som håller i Talangshowen ska ringa mig sen om vilka fler som ska vara med. Är man inte bäst?
Så imorgon klockan 10 väntar första intervjun med ett band, och jag intar rollen som proffsig journalist xD
Sedan hade vi träning, men jag kunde inte springa :( åh jag är arg på mina ben, haha.
Jag gick istället en misshandlande ont massage av Petra. Men det är väl bra i längden....

Så nu ska jag gå och dusha och sedan gäller piano lesson. Sedan matte matte matte plugg för jag har kursprov imorgon. kill me now lixom.

cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela