yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SPORTLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV

Publicerad 2008-02-23 12:44:31 i Raaandom

yöw.
Här sitter man och försöker skriva ner intervjuera på datan. jooobbigt. men jag är klar med en iaf.
Igår var det ett band som heter Frank Lucas som fick äran att bli intervjuade av mig. Hahah, det var kul och jag dog av skratt  hela tiden haha
. Sen drog jag till stan med twinsen alltså Anna&Emma en snabbis men det blev ett misslyckat hitta-present-till Alexandra sökande för vi hittade inget. För hon fyller år idag :D
GRATTIS! :DDDDD
Och idag ska hon ha middag nånstans i stan så det ska blir roligt!
Och egentligen skulle jag ha tävlat idag, men no no sa mina ben så nej.
Föressten så vill jag ha en ny blogg, eller inte en ny, men det ska bli change of concept.
Ni lär ju märka !

nu ska jag äta mandelmassatårta elelr vad akiine bakade o fixa klart intervjuerna.
Zedan med zäta ska jag höra av mig till Zofia och ze om vi kan zöpa en prezent till alekz tilzammans!

Juste! Jag var på GE GALAN  i tordags! Det var jättekul! :D Jag och Johanna sprang runt och gjorde jag vet inte vad men det var galet najs som man säger! Så här komemr lite bilder jag snodde från hennes blogg!
OBS! Vi såg PEter Jihde o Dogge Doggelito, ojoj!
image126
vip johanna!
image127
image129
dont ask vad jag gör
image128
rickard & alex goes plugg ellör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela