yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

shizzle fo ma nizzle

Publicerad 2008-02-17 13:01:34 i Raaandom

Yöw!
Nu när jag väntar på segis akiine så fördriver jag min tid här.
Igår var en lång dag. Vaknade halv åtta för att en timme senare börja kommunala mig bort mot Huddinge.
Väl där så hade jag 50-50 % chans att välja rätt håll mot Storängshallen och jag valde fel. haha.
En gammal gumma hjälpte mig rätt som tur va!
När jag hittat hallen fattade jag noll, hittade inte ingången runt staketet haha. Jaja, tillslut kom jag in, efteranmälde mig och sprang mitt lilla 800m lopp! Det var jag, en 91a till och en veteran (typ 50 år). ojda ojda. jag vann hihi, men inte på den tiden jag siktade på. Det var typ jag där och en massa huddinge folk.
Sen åkte jag hem. För att sedan en kvart senare efter jag arrivat i Märsta åka tillbaka till Huddinge.
Fast med bil + mammapappaakiine. Hahah, jag och akiine hade mobbad humor hela vägen.
- "vad blir senap baklänges?"
 - "hiihihihihihihi"
 HAAHHAHAHAAHAHH JAG HAR INTE SETT TILLS NU ATT DET INTE BLIR DET VI TROR BAKLÄNGES. haahahahahahhaahhahaahhahahhahahahahahahahhaahhaahahah. aja,

sen väl i Huddinge (again) så åkte vi simon adam och emil :D

aaaww så söööööta. Jag och akiine tvingade dom säga grejjer i kör, det var kul haha. inte tvinga som tving tvinga.
Sedan kollade vi på Melodifestivalen med dom, som den här gången iaf var bra. Jag kollade på reprisen förra veckan: HJÄLP var bidragen skämt eller?
Sen allt för sent åkte vi hem, och var allt försent hemma. Sen vaknade jag halv tio idag :SSS lixom låt mig sova brain.
Och nu ska jag och akiine åka till stan på min begäran. I need to get out of märsta haha.

jajajajaja, det här inlägget var säkert ansträngande för er att läsa och nu tror ni att jag är knäpp bara. hah.
 
C y A

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2008-02-18 12:51:56

haha, jaaa, de va skeetjobbigt att läsa, du anar inte hur ont i huve ja har nu XD nej skoja, men de där om senapen fick mej att dödle eller nått, de gjorde mej iaf lite glad. oj va långt de blev, men ja har tråkigt och e jättetrött så ja vet inte va ja gör, kram på dej

Postat av: yolanda

Publicerad 2008-02-18 17:04:10

haha! sofia du är rolig när du är lite drogad på panodiler eller vad det va, haha :)
vet du, jag vill prata med dig ! nu !
pusssokram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela