yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

nörd i skolan

Publicerad 2008-02-21 12:14:22 i Raaandom

yo yo!
jag transformeras snart till en tekniker eftersom jag sitter på en rast i datasalen.
Men men.  Jaa, lite update på intervju grejset. Jag har haft en med bandet som heter Seize the Beat, fick panik för jag trodde jag råkat spela över intervjun - sedan lugn för jag hitta det igen. Jaa, det var väldigt kul, killarna var typ flummiga. haha.

Ja, nästa intervju väntar då på fredag - imorn alltså. oj oj .

Igår hade jag matte kursprov - men det gick bra! woho. Sedan tränade jag och Johanna halvt zombiga eftersom vi var trötta. Fast det var kul att åka tåg från sollentuna till häggvik istället för att gå (typ en sekund) till löp istället, med Johanna & Mickan hahahaah. jag dog av skratt.
Idag ska vi löpare på GE-galan (Globen Galan) wiho! Det ska bli jättekul! :D

Snart är det sportlov! Jag dör av lycka :D Jag har planerat ganska mycket redan, men ännu är jag fri haha.
Let me know om det händer nåt spezial!(ahha)

oj oj fler killar in i datasalen,
peace oouuuuut

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2008-02-22 13:10:42

haha, jaaa, du borde bli tekniker bara, du skulle nog passa XD och så kanske vi skulle få gå nåra kurser tesammans i 2:an

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela