yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

jag har håååååål, och skriver ett dåligt inlägggggggggggg

Publicerad 2008-02-04 14:07:13 i Raaandom

yöw yööw!
Nu är jag i skolan och har hål, och tydligen har ingen annan det för jag känner ingen härinne i data stugan hahaha.
Aja, jag kan blogga lite tänkte jag.

Dom senaste dagarna har jag:
- lyssnat & sett Lykke Li i stan med Akiine
- hängt med Issa :D
- vart i stan o letat efter sån där H&M tshirt som stödjer aids men hitta ingen :(
- okej , det har gått typ tre dar så jag har inte hunnit göra så mycket mer,
- inte kunnat springaaaaaaa :(

jo :
- börjat gilla 86% kakao halt i Marabou choklad moahah
- och träffat drogade mannen - SHIZZLE

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....idag är det Turebergs Årsmöte,
så efterlängtad haha XD jag är inte ironisk, jag är seriös!!
och sen på tisdag är vi lediga från skolan - can i hear a YAY
fast sen har jag samhällsprov på onsdag...MEN

jag fick VG på mitt kemi prov!! yääääääääy, okej bara en halv poäng över gränsen men ändå !

nu ska jag surfa vidare,    cyyyyyyyaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela