yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ihhihihiihihihhihiihihhiihi

Publicerad 2008-02-15 19:37:33 i Raaandom

Hej hej heeeej!
Igår var det alla hjärtans daag! åh så romantiskt! haha :)
Nej men det kändes som en helt normal dag förutom att vi fick godis i skolan! Och för att vi firade Johanna så det blev en speciell dag ;D
Så nu kan jag avslöja vad jag hade för mig på onsdagen, först fixade jag och Sanna ihop värsta värsta grejjen till Johanna, och sedan när jag kom hem så bakade jag Kladdkaka och Hallongrottor :D haha det är det enda jag kan, så det blev det som jag gjorde!
Dagen efter alltså igår så träänade vi och sedan åkte jag och Anna till Ica Maxi, jag försökte bli med på den traditionen lite grann ;) Hahah det var kul där .
Sedan på kvällen så gick jag och Anna runt med Johanna som hade ögonbindel (oj oj) och efter att ha bärt henne upp för brandtrappan (haha ni skulle höra hennes skrik) så gick vi in i Sannas rum där hon hade fixat fint.
Så där satt jag Anna Emma Sanna och Johanna och åt gott och pratade och hade roligt!
Sedan kom en boy på besök, inte för min skull tyvärr, men iaf. Så hängde vi liite och sedan fick jag skjuts till Rotebro av denna hemliga identitet och sedan åkte jag hem. oj oj .

Jaja, jag tyckte dagen var kul även fast jag inte har en boy. Det var bara en trevlig dag :)
Idag hade jag sovmorgon till tjugo i två! yeaah.
Fast imorgon ska jag vara i Huddinge klockan 10 :O För jag ska tävla !
Efter det ska jag hem till mina små kusiner, tre små killar (emil adam simon) och vi ska leka hela dagen :D wiho.
haha.
På söndag vill jag åka till stan och typ köpa/kolla på kläder o sånt!

så idag ska jag försöka gå och lägga mig tidigt så att jag inte dör imorn när jag ska vakna typ sju.

cYa!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2008-02-15 21:08:15

lycka till på tävlingen!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-16 10:33:15

Tack för en jätterolig dag med JÄTTE gott fika!! :D:D Fast jag var skiträdd när du skulle bära upp mig för brandtrappan ;P Jag kunde ju ha fått gå själv så hade vi sparat lite på mina nerver..^^ ;P

Lycka till på tävlingen i dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela