yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

if we had a cute war, you would win ;)

Publicerad 2008-02-13 20:27:13 i Raaandom

Jag vill börja med att skriva
GRATTIS JOHANNA! Nu är du finally äldre än mig hahah.

Dagen har spenderats genom att hänga först på löp med Sanna och vi gjorde lite saker som förblir hemliga tills vidare (imorn är dom inte det längre), och sedan var jag lite med Emma&Anna.
Jag har också bestämt mig med hjälp av trainer Richard vad jag ska springa på SM.
När jag åkte hem, tog jag bussen direkt till Centrum och köpte en Marabou 86% chokladis, för att jag owar akiine en. Sedan åkte jag heeem.
Sedan gjorde jag något eller två grejjer som förblir hemliga tills imorgon.
Allt handlar om våran dag med Johanna imorn kan jag avslöja.
Jag, Sanna, Anna&Emma och Mickan ska göra något special imorgon med our ladey Johanna. :D Roligt roligt!
Sedan har jag smsat nån för att jag ska hålla en intervju med dom som håller i Talangshowen på skolan, för jag är alltså med i Rudbecks nya skoltidning. oj oj.
Jag vet inte vilka jag ska snacka med, och jag kom på att: hur ska jag vilka jag ska gå fram till????
Men det kallas en katalog, och att gå igenom treorna för att hitta mannen;)

Jaja, nu ska jag gå och äta. Och imorgon är det alla hjärtans dag,
så killar nu är det dags att säga "jag är kär i dig" till mig hahah.

image125



Kommentarer

Postat av: den bäste! du vet vem :D

Publicerad 2008-02-14 18:14:08

är är din idol yolanda

http://www.myspace.com/bumbleball

han spelar för att det är kul! :D hahha lite ofbeat ibland ^^

bastumaster har goda vänner yeah! (en gubbe som gör yeah. fast det finns ingen på detta tangentbord. but you know what i mean.. så. yeah! )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela