yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

helllöööw

Publicerad 2008-02-06 19:03:06 i Raaandom

hej hej hallå!
Jag ska börja med att säga att på Turebergs årsmöte i måndags som var roligt (haahahahahah jag och Alexandra hade inte bara liite kul på vägen dit AHAHAHAH :D) så var Kajsa Bergqvist där.
Oj oj oj tänker ni, men hallå hon är faktist Turebergare ;)
Igår var det typ Z-förmiddag så jag hade bara träning (fast jag var i skolan två gånger :s ni vet kursvalet),
och eftersom alla åkte till Sätra så var jag själv kvar på gymmet. Men det var roligt, för jag hade med mig lite skivor, så där cyklade jag ensam med MUSE på hög volym! Åh det var kul :P
Idag har jag också tränat, ja cyklat på löp alltså, och jag kom hem för en timme sen typ.
Och nu sitter jag här och lyssnar på LaZee  - Rock Away , och läser Akiines knäppa mejl som hon skickar,

"midär sinä sanooot?
midä dabahduuu sidden? menedkö sinä löpigseeeen?
olenko minä blessed olla yksin pari tuntia? no äidi no däddi no yolly for a couple of hours? :D:D YAAAAY! hahahahaha"

ahhahaah! det är på finska fast inte helt, för det är fel skrivet, asså, vi har vår egna lilla humor där vi byter ut allt mot "d", haahah. Typ super internt.  Här är ett till!

"EINEEE MIA!
 
jag vet inte var du är...datorsal med ljud or not men jag AVLIDEERRR
SNART FÅR JAG SJUNGA MED DEM SNAAART ^^ tills dess dregglar jag ut all fukt i min kropp och sitter som ett russin här... och svimmar och mina ben är borta nu..."

HAHAHA , det kommer lite mer på mejlet men det orkar jag inte dela med mig.
Ni får istället lyssna på Lazees låt! xD

Kommentarer

Postat av: em

Publicerad 2008-02-06 19:07:56

haha noooo inte den där låten, byter alltid kanal när den kommer på mtv xD

Postat av: yolanda

Publicerad 2008-02-07 17:54:35

neej hahah, du måste göra som med adam tensta låten, lyssnaaa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela