yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej hopppp

Publicerad 2008-02-24 14:41:51 i Raaandom

Asså jag gillar inte vad den här datan gör med mig, den får mig att sitta här i 100år,
i must get away.

Jaja, jag ska snart åka någonstans o träna, u know SM i helgen och allt...måste bara få upp min motivation till att cykla.
Senare ska Issa droppa by sa hon.
Aa, nu ska jag väl säga vad jag gjorde igår. Jo , jag  o typ 11 eller nåt åt en födelsedagsmiddag för att Alexandra fyllde år :D Jaa, det var kul och sen eftersom det var money över så bestämde vi oss för att attackera 7-eleven och köpa en massa Ben & Jerry glass!!xD
Och jag (och alla andra) kom på en sak, jag blir typ knäpp av glass, kalla det hög full eller galen men jag dog av skratt iaf. På tunnelbanan hem så satt jag och pratade för mig själv och allmänheten men mest till killarna som försökte bli kompis med oss.
Killarna: Hur gamla är ni?
Jag: Vi är elva, och ni är ju typ tjugofeeeem, ni är för gamla för oss!!!!!
Killarna: Hur gamla är ni?
Jag: Vi är nio..
Och sen höll vi på så där, heela tiden, och det ser kanske inte så roligt ut men jag höll på att dö.
Och så satt jag där med min glass och skrattade ihjäl mig, och sen tar plötsligt en av killarna fram typ en spritflaska som var superstor, och asså det såg bara knäppt ut. Han hade haft den under sin jacka typ, och sen började dom ge oss choklad o massa. Hahaha jag dog.
Sen på pendeln sitter jag och Alma och dör av skratt. Asså det gjorde jääääätte ont och skratta, för glassen fastnar i typ halsen och ja.. hahah vi dog. Vi såg ut som vi var fulla, och det var inte bra haha, så jag försökte behärska mig och det blev inte så lyckat. Slutsats: det var jättekul :D

Jaja, jag vill göra om min blogg. Någon som vill fixa design?



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-28 22:32:34

hahah!! Äkta Yolanda humor!! :D:D Förresten, vad tyckte du om "Juno" då?? Visst var den typ knäpp men as kul!? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela