yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hahah allt går runt som vanligt

Publicerad 2008-02-02 18:07:38 i Raaandom

hellooooow!
Okej innan jag börjar skriva om vad som hänt på alla min daar utanför bloggen måste jag säga detta!
SJUKASTE GREJJEN! Ni minns väl den drogade killen jag träffade på nyår?,
ja iallafall idag när jag var  i stan så träffade jag på en man.
Mannen är pappas jobbarkompis och detta visste ni inte men nu får ni veta, att den drogade killen jag träffade sa att hans pappa var busschaufför  i Märsta, och då kopplade jag ihop två och två och tänkte. "Tänk om det är han (alltså mannen) som är hans pappa"

För att för länge sedan visade pappas kompis en bild på hans son på mobilen och jag kommer inte ihåg bilden men jag minns den lite. Tillbaka till vad som hände idag.

Mannen ba: "heeej" och blabla. Sedan han ba: "jaa, din pappa sa att ni träffat min son på nyår och ja är det han?" och sedan pekar han till vänster. Och jag som är lite lost har inte märkt att han står bredvid någon.

Så jag kollar dit. Och det är HAN. Jag typ dör inuti och hans son typ kollar på mig helt utan några uttryck alls.

Inte som "nej" att han inte känner mig, eller "ja" heller. Så jag gissar på att han inte vill att hans pappa ska veta att han går på droger eller aja :S Så jag ba "neej, jag tror inte det" Fast det var han!!!

Hahah. Jag tror killen, asså sonen visste vem jag var. Och det är vår lilla secret.

Men asså tänk! Jag känner mig supersmart nu som kopplade ihop allting. Och hela grejjen var en vild gissning.

Och när jag stod där med dom tänkte jag "hahaa han har jag typ snackat i ett år med och gruppkramat hhaahah, och här står vi och låtsas som vi inte minns".
sjukt. haha.

Oj inlägget blev långt, jag återkommer med vad som hänt senare.
Snart kommer min vän på besök :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela