yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

emma & yolanda är psykiskt sjuka

Publicerad 2008-02-26 15:36:35 i Raaandom

hejhejhejehjehjehehejehejheje!

snart ska jag och Emma åka till Tyrol, läs tyrål ( det rimmar på vråååååål)

och vi ska see PANIC AT THE DISCO!!

ojojojojojojojo, vi kommer hoppa o skrika!!! kanske gråta neej jag skojja bara.

nu slutar jag skriva för att det kanske är tråkigt för emma att sitta här o glo när jag skriver,
så adioooooooooooooooooooooos mi amigas

p!atd patd p@td säger emma att panicatthedisco förkortas på självaste wikiiipedia!! raaawr
haaahaaaahahahhaahahahaaahahahahahahah

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-26 21:35:37

Hur går det med benet? Blir det JSM i helgen?

Postat av: Cissi

Publicerad 2008-02-26 21:36:14

och det är alltså jag som är skyldig till föregående inlägg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela