yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

:D

Publicerad 2008-02-12 17:20:48 i Raaandom

hej hopp!
kände att det var dags att uppdatera här lite igen va!
Det har varit en långhelg (eftersom jag var ledig i måndags :D), och det har varit skönt!
Jag har varit med pappa någonstans i Norsborg, vi var i nåt centrum men det var stängt när vi kom haha,
eftersom klockan var fem då - så det var  inte så oväntat.
Sedan har jag tävlat i 800m och vet ni vad - jag VANN! :DDDDDDD
Jag har aldrig vunnit en tävling förut, så jag var riktigt glad :D, haha detta har jag väntat på ett år nu ;)
Sedan har jag varit med Sofia aka Pacman, vi fikade först i två timmar (as usual) och sen gick vi på en långpromenad - hahahaah.
Sedan blev det tisdag, och jag hade två lektioner och sedan träning, och snart har jag piano !
Och imorgon - är jag ledig! whoa!
Idag på engelskan kollade vi på Blood Diamond, ush den är hemsk jue. Fast jag har sett den förut, och den är jätte bra :P
Så jag fick lite inspiration, eller typ inte - men nu lyssnar jag iaf på Sam Cook med A change is gonna come.

Hahah alltid när mamma ska skypea till min moster så youtubar hon ett tag efteråt, och hon lyssnar ALLTID på den låten xD

Yes yes, nu ska jag kolla runt här i internetvärlden och sedan ska jag öva på pianoläxan så här i sista sekunden ;)
byöööeee böyyyyh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela