yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

vem är du? sitter i min bastu!!

Publicerad 2008-04-04 10:05:10 i Raaandom

hej hopp!
Idag tänkte jag träna men sen kände jag att kroppen inte var helt på topp.
Så istället tänkte jag : nu kan jag passa på att plugga,
men neeej jag försökteläsa lite kemi men det gick inte så bra.

Juste portugal! Det var jättekul där och vädret och blabla var bra osv!
Hmmm, jag tränade (hehe inte så många gånger för jag var ju sjuk), solade (okej två gånger), badade (okej en gång mitt i natten i havet med some peeps), men egentligen så hängde man, var ute i solen på stranden, åt (haha), hängde i baren och lekte en massa, och löp + andra gjorde en lägereld på stranden (fast sen kom lite missöden) och sen var det en kväll som verkligen stod ut. Och en till kväll fast den slutade inte så bra.
Och middagen med ettorna blev lyckad - (phew! alla pustade ut!) och jaa vi åkte på utflyckt till en marknad där jag köpte shorts för 10 spänn!

Men jag vill lägga upp bilder, men eftersom jag inte har en digitalkamera så väntar jag späänt på andras bilder!!

Nu ska jag dusha!! cyaaa

Föressten www.myspace.com/bastumaster får mig att känna mig hajpad!
Ni missar inte årets händelse va ;)? (spelningen för er som känner er lost)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela