yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

vampire weeekend är inläggets bakgrundslåt!

Publicerad 2008-04-16 15:20:18 i Raaandom


Åhh! BackstreetBoys konserten var jättebra!!:D Jag och Isabelle skrek som två knäppisar!
Och förbandet var EMD och det var en ganska rolig syn, Danny in action lixom haha :P
JÄTTEBRA KONSERT! Och de spelade gamla&nya låtar, och på vissa konserter tänker jag: neej inte den här låten,   men grejjen med BSB är att man aldrig tänker så!
Man tänker bara: juste den här låten! woho XD
Och jag köpte en tröja, den är rosa haha.

Vet ni vad! Vi får typ pengar av Reactor för att göra affisher och köpa mat till spelningen vi ska ha inte den här lördagen, utan nästa :D 26 April people!!
Så idag ska vi på möte där!

Och igår körde vi Strandvägen testerna, jag + some peeps sprang 2x1000m, 4x500m och sedan 1000m igen.
Det var jobbigt, men nu ska vi vara stolta att vi kämpade som galningar!

Hmmmm, idag hade jag Kemiprov - kill me now! Det gick....hehehehehe......jaa och sen så har jag andra delen på fredag...jaja.

Juste MTV-shire var på bsb konserten!XD

cyaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela