yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

thurrrrrrrrsday

Publicerad 2008-04-24 19:53:55 i Raaandom

Hej hej hej!!
Idag hade jag mitt första IG prov ever i Matte B! Jag har inte fått IG än men jag har strong beliefs och starka evidences att jag kommer få det. Det känns uppfriskande....eller inte!
Nej, men jag pluggade ju jätte mkt igår så jag gjorde väl nästan mitt bästa så....

Aja! Till trevligare saker!
Om två dagar smäller det, BASTUMASTER LIVE! wiho :D
Jag och Akiine övade igår, och det känder FETTTTTTTTTTTTTTTTTTT haha.

sen så satt jag och en liten dam på en stor mur (kan man kalla det för det?) och filosoferade över livet och vår närmaste framtid med vår loverboy! haha. Jag kände att jag ville tilläga denna information som ni inte förstår här :) hiho

Och Emma har kommit hem från Italien, och det var en glädje att se henne igen! Och det känns som om det är sommar för alla sitter ute på rasterna på rudbeck och lever livet i solen!

Nu ska jag försvinna vidare,
vi ses (kanske) XD

Kommentarer

Postat av: akiine kommer du ihåg mig?

Publicerad 2008-04-24 20:41:51

hej det är jag! din rumskompis! lyssna på det här det var fint:)
http://www.youtube.com/watch?v=1lmtn76n5sI

Postat av: pacman

Publicerad 2008-04-25 12:40:52

haha, BASTUMASTER!! haha, längtar som "pip"!!! vafö kom du inte fram till oss ida på lunchen? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela