yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej hej hallåååå

Publicerad 2008-04-09 15:23:35 i Raaandom

länge sen sist!!
nu sitter jag här på löp o skäms för töntarnas tönt mickan (neeej jag skojjar bara hon e jättepluttgull:D) lyssnar på när jag rappar "vinden har vänt" på www.myspace.com/bastumaster ..hahahha

okeeej, en liten kort historia om dagarna som gått......söndag så skejtade "oj oj" jag med maddock och  kivedo (läs baklänges), sen måndagar vigs ju åt styrka på löp (o denna gång stödkemi) och tisdagen var långintervaller+piano och idag har jag o mickan tränat i gymmet o snart ska jag hem för sen ska jag back to reactor och boka lokalen XD

Hmmmmmmm.....vad har jag att berätta.........eh jo att bastumaster är fettttt hajpat !hahaha
groupen på facebook bara expanderar ;) ( I LOVE BASTUMASTER heter den reklamreklam här)

denna veckan har en höjdpunkt....heheheheheehehmickanochjohanna borde fatta omjaggör en bokstav med händerna ehehehehehehehehh ;)

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-04-09 15:29:27

No jag glömde ditt är ju platina blont !!! Sorry
ahahahah...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela