yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

heeeeeeey

Publicerad 2008-04-10 19:59:24 i Raaandom

Heej heej!!
Haha, jag har märkt att i nästan alla sms jag får så skriver alla "jag vet att du inte kan svara för att du  inte har pengar på mobilen men.."
och så skriver de vad de har att säga XD haha, det är lite kul,
fast nu har jag inte haft pengar på mobilen på 100år känns det som, jag kanske borde sätta in lite..haha

mmm! sen så på måndag ska jag på konsert!! wiee på Backstreet Boys!! haha and im proud of it!

vet ni vad jag kom på nu!! jag har inte skrivit om Talangshowen på Rudbeck!!

Jag tyckte egentligen att den var okej, men ändå inte...det var så skumma band (okej bastumaster är nog skummare..) men jaja det var kul iaf, eller vi gjorde det kul.

Jag tog med den ickerudbeckaren Isabelle, men annars var det jag plus hon &emma o några löpare!
Isabelle och jag är trogna fans av Talangshowen och hittils har jag gått på tre stycken och hon på två XD
image139
bild från förra året när Akiine vann :D

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-10 20:27:36

jag känner mig en aning träffad på den första punkten xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela