yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

det snurrar i min skalle

Publicerad 2008-04-11 21:13:43 i Raaandom

God morgon alla barn!
Tydligen ska jag o akiine inte gå till reactor imorn.

Hmm till mer spännande saker!
Var det inte någon annan än Yolanda och Johanna som fick AIKs A lags autografer??Huh huh? Jora ;D
Haha de tränade samtidigt som oss i simhallen i Solna.

Jaja, nu ska jag väl sticka härifrån...men nu kommer någonting nytt, något helt annorlunda....
dagens lååååååååååååååååt i form av youtube klipp!

Den här låten blir jag glad av och pigg..hahaXD Den är kopplade till bra händelser!
Det snurrar i min skalle - Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela