yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

Caroline's a victim

Publicerad 2008-04-13 19:30:14 i Raaandom

Hej heeej!
Lyssna på låten när ni läser inlägget!:




Vet ni vad som hände idag...jag sträckte min vad när jag sprang :( Det var fetttttttttttttttt jobbigt, för jag var tvungen att gå hem eller mer haltandes i 35 min...haha.
Så nu kan jag typ inte gå och känner mig som en jagvetintevad men jag kan iaf inte röra på mig normalt, för när man går så använder man vaden och ja den gör ont!
Och imorgon är det ju BackstreetBoys konsert med Isabelle!! :D woho. Men jag kan ju inte ens gå...hehe hur ska jag kunna hoppa!? ahha jag döör.

Jaja, jag lider på. Men igår var jag och akkooow i stan och promenerade. När man gör det så träffar man folk och det gjorde vi, folk man inte sett på länge.
Och vi gungade wiee. LÄnge sen sist :P haha

Och idag var fylld med roliga planer med peeps som inte gick eftersom jag var tvungen att vara hemma as usual when we get guests.
Jag får lite dejavu när jag skriver detta för jag minns att jag skrivit så förut. Men men, det gav mig pluggtid iaf för på onsdag och fredag har jag kemiprov kap6-10 aahhh jag dör! Fast jag lärde mig någonting idag faktist :D haha.

Imorgon är vi lediga !! wooooohhhoooo! och jag ska på konsert!! yipiieee! 

farvääääl 

juste akiine ska vara funktionär på Siesta Festivalen!! värsta kuuuuuuuuuuuul! jag vill också! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela