yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BACKSTREETBOYS IKVÄLL!!

Publicerad 2008-04-14 14:27:00 i Raaandom

heeeeeeeej!
Idag ska jag på konseeeeeert! wiho
ett tag sen, oj en timme sen avslutade jag mitt långa samtal med Emma för vet ni vad, hon ska till Bologna, Italien imorgon med några från skolan! weei, jag vill också, fast jag vill allt.., men ändå!

Och eftersom BackstreetBoys väntar på mig i Hovet tänkte jag ha en liten uppvärmning här på min blogg!
Checka in låtarna!!

Bästa är "quit playing games with my heart", "show me the meaning of being lonely", "drowning", "inconsolable",
"we've got it going on", eller egentligen alla! Fast på den här listan finns inte alla de bästa låtarna,
men som ni förstår är jag lite besatt eller nej bara värsta fanet! haha



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-14 14:39:54

hahah.. jag trodde inte att du var ett så stoort fan av dom ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela