yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

alltså att springa terräng......det kanske blir bättre?????*i hope so*

Publicerad 2008-04-20 19:10:48 i Raaandom

äh lyssna på låten istället, o sen så vill jag säga att akiine har lagt upp en ny låt på myspace...www.myspace.com/akiinemusic
och sen är jag fett irri o snart  ska jag gå o äta en glass o undra om jag har pms???
haha

föressten jag måste ask linnea om hon ska komma hit i helgen o se BASTU!



asså idag var det typ tippen over bägaren om man säger så

Kommentarer

Postat av: din idol

Publicerad 2008-04-22 13:57:26

drick mjölk kvinna! mjölk = glad, stark och glad..alltså inte pms :D weeho!

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-04-22 19:34:18

jag tror att jag just gjorde illa min axel....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela