yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

sjuuuk

Publicerad 2007-09-17 20:26:47 i Raaandom

hello!
idag var jag hemma och var sjuk för att min hals dödar mig! Jag var tvungen att gå till doktorn och tvingade med mig Akiine, men det visade sig vara ett vanligt virus jag har i min kropp, så vi var där en timme i onödan.
Jag fick ta ett blodprov på fingret (ouuch) och sedan stack dem en pinne i min hals, uuush, det var värsta läskigt och det kändes som om jag skulle kvävas... haha

och halsen känns icke bättre, så det blir nog ingen skola imorn, men då hinner jag iaf plugga till engelska tentan
som jag ligger liiiiite efter med. Juste! jag har glömt att öva på min piano läxa....ååå!
Ja, så då kan ni gissa vad jag kmr göra imorn!

Wiho, men det var kul att snacka med Em idag - och det var trevligt att höra vad hon hade att berätta,
öhhhhmmmm om vissa kläder öööhhhm och sånt - fattar du em?

jaja, nu ska jag draooo

bye bye bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela