yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

muse konserten är flyttad, betyder det att det inte är utsålt längre????

Publicerad 2007-09-23 00:00:23 i Raaandom

Tjolahopp!
Här sitter jag framför datorn efter att jag och Akko städat rummet...och tagit ner typ alla afficher från väggarna och tömt alla våra lådor och blablabla, men nu är min vägg helt tom och naken och känner behov av att fylla den med något, men nu har vi ju slängt alla affisher och grejjor...dilemma...hahaha xD

Idag så jag ääntligen den nya "harry potter" filmen med Alexandra.
Men det var nästan så att vi inte kunde se den (jag ba neeej inte igen) för att det fanns sex platser kvar och dom var utspridda, men då väntade vi på att de reserverade biljetterna skulle släppas och då WOHO fick vi biljetter.
Fast det var efter vi hade stalkat alla kassor och ba: är biljetterna släppta ääään?
Efter filmen gick jag och Alex och småshoppade lite, wiee jag köpte en mössa :)

Sedan I came home, och sedan sitter jag här. Och snart sitter jag inte här längre för Akko har precis dushat och hon ska bara äta något (jag med, dör av hunger, om ni vill veta ;) och sedan ska vi se "Alpha Dog" filmen med madre. Akko hade också hyrt "pledge this" men den hann vi ju inte se nu ju.

yooooo, lyssna på den här låten den eeeager :
Difference - Kevin Michael feat Wyclef Jean eller gå in på haaans myspace :
www.myspace.com/kevinmichaelmusic




HUGGELIHUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela