yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

min sista dag som femton åring!

Publicerad 2007-09-13 19:53:38 i Raaandom

Wiha! Imorgon fyller jag ååår!

Idag fyllde Issa år så vi träffades en sväng i stan och jag gav henne presenten jag skulle gett
henne på avslutnningen egentligen! ;D
Igår så var jag med Akko och Sandra i stan och shoppade lite smågrejjer, och en fin tröja!;)
Det skulle vara vara min inofficiella hejdå dag till Sandra men jag hoppas vi ses någon gång igen innan hon åker till Chile!

Wiee, jag är friskare nu, bara lite förkyld och känningar i halsen, men det kommer gå bra!
Och imorgon blir det en rolig dag, inte bara för att jag fyller år, men för något annat också, hihih Anna&Sofia vet haha och säkert många fler eftersom jag inte kan vara tyst om vissa grejjer.
hehe
det känns som att jag säger för mkt fast jag inte ens säger någonting hahah


men nu måste jag draoooooooooo och eeeeata! plus padre vill att jag ska plugga, men vart ska jag börja
det är typ en hel höög!

och juste, idag gjorde jag bort mig, eller hur emma nerle ?!(emma foryourinfo så skrev jag ditt efternamn så att inte fel emma reagerar haha)


PEEEEEACE

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-09-13 20:42:36

haha, ja du
gjorde bort dig XD
men det gjorde jag med, så det är lugnt! :)

Postat av: Mickan

Publicerad 2007-09-13 21:42:12

Grattis i förskott. Vi hörs=)

Postat av: Cissi

Publicerad 2007-09-14 18:50:36

Grattis på födelsedagen!! :)

Postat av: yolanda

Publicerad 2007-09-15 20:41:38

taaaack!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela