yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

i'm yours

Publicerad 2007-09-21 00:10:20 i Raaandom

Tjenahopp!
Wiee, jag är ledig imorn :D
Nyss åkte Mona, Edriana och Terese hem efter ha varit här och fikat lite, jag var lite data besatt så förlåt för att jag var osocial ibland ;P
Men tidigare idag var jag och Akiine i stan, lite tjafs och sånt men jaja, jag köpte en tröja iallafall :)

Nyss, kom jag på att jag skulle vara funktionär imorn 8.30 men jag vill inte gå dit alone plus så är det så tidigt, så jag tror jag skippar, men kanske drar till Midgårdsvallen sen för att kolla på tävlingarna.

Men meeeen, wiee jag kan typ inte koncentrera mig just nu tänker på så mkt annat,
och mina bloggningar är konstiga att skriva nuförtiden, för jag skriver typ exakt det jag tänker haha höhö xD

men nu ska jag draooo och se vad syster gör

MWAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela