yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

en lång torsdag

Publicerad 2007-09-27 20:09:31 i Raaandom

wow, jag bloggar två gånger på en dag, ovanligt.
Mitt förra inlägg var väldigt boring men jag hade ju tråkigt. Men jag blev räddad ur min tråkighet ganska snart efter jag skrev det, för mina mattevänner kom haha, iaf. Sen kom backmaaaan! och hängde med mig på
min håltimme, och vi hann snacka ganska mkt om .....ehrm..killar haha XD
Sedan tränade jag på löp, today var det backträning, och det gick väldigt bra, trevligt trevligt,
sen hade vi lite teori, och sen skulle jag home.

Tåget var försenat väldigt mkt men jag kom hem någon gång fast 100 år senare.
Men det kanske var bra för jag träffade Maks (ja han stavas ks) och Lotten och det var lite roligt fast vi prata typ i en sekund för sen skulle alla dra. Och jag påmindes om en grej:
" Var har du din pojkvän?" sa Maks och det här är en lite hint till EM, fattar du vem han menar? haha
Ja haha och det var inte roligt att bli påmind om, men ändå lite roligt för vi fick ett gott skratt, maks sa tappade du bort honom i mörkret, fattar du nu Em? ahhaahahahahaahahahahahahah
Jag träffade också min gamla hemspråks lärare på tåget föressten.

Jaa, nu har jag pluggat lite ett while på att läsa några av texterna jag ska kunna till imorn till sista delen av min engelska tenta, men jag har fortfarande inte läst ut Harry Potter boken - oops.
Men men. Jag har också bara läst 5 av 10 texter men dem går fortare att läsa.

Jag har en jättelång sovmorgon imorn till tjugo i tolv :D:D Men jag måste typ träna lite innan. Men det går fort!

Nu ska jag draa iväg och lyssna på lite wyclef & akon låten,


CHEERS

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-09-28 12:22:55

haha jag lär vara trög, men nej jag fattar inte XD

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-28 18:47:10

kom ihåg min staaaalker i klassen.....uush

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela