yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

:D:D:D:D:D

Publicerad 2007-09-02 16:04:58 i Raaandom

JAA! Igår var en väldigt rolig dag, som blev roligare än jag trott och ännu roligare nu när jag läste det som stod på hemsidan!
Jag skulle ju springa 1500m hinder igår för första gången efter att ha tränat det en gång, den där gången med Alex:) Jag var jätte nervös och höll på att dö, för jag tänkte att det skulle gå jätte dåligt, men David A hjälpte mig lite på uppvärmningen och lärde mig klippa häckar, men tyvärr så klippte jag dem aldrig på tävlingen utan typ hoppade över dem hahah XD Men iallafall, jag kom tvåa och var värsta glad och nöjd, David sa också att min sista vattengrav var bra så jag var riktigt glad:) Vägen hem var ju också en rolig resa där jag Alex,Victor,Tony och Anna(när hon var vaken ;P) hade lite party där bak i bussen :P
så allting slutade gott, och nu för typ två minuter sen stod det på hemsidan att jag slagit ett klubbrekord på F16! JAAAAAAA! Jag har alltid tänkt, oj vad det skulle vara kul att slå klubbrekord, och så har jag kollat på rekorden och ba jaha...Men jag har aldrig kollat på hinder-rekorden!!
NU ÄR JAG GLAAAAAAAAAAD! lalalalalalal
Tillochmed så glad att jag kmr jobba de där 7sidorna kvar av min matte-läxa lite gladare än förut när jag typ fick ryck på boken för att jag inte fattade något haha!

Och jag inom en snar framtid ska jag träffa Victor (min bror) som jag inte träffat på 100 år, bokstavligt talat,
jag var typ 7 år senast ?:S Jag har typ väntat på att träffa han i evigheter! Han fyllde år igår!

Snart fyller jag och Isabelle år, och även om vi inte kunde vara idag, så kommer vi ha kul på hennes födelsedag
13 september, alltså dagen innan min födelsedag 14september, för sen åker jag på SKOL-SM:D

JAG ÄLSKAR SEPTEMBER!:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela