yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

bilder från weeeirda igår, vi såg inte ens på filmen vi hyrde

Publicerad 2007-09-08 12:01:08 i Raaandom


ojojoj, det här var bara ett urval av fotona vi tog under natten/morgonen och ändå vaknar vi så här tidigt på morgonen .haha xD

Jag känner mig iaf bättre än igår, då min hals gjorde ganska så ont, så jag vet inte vad jag kmr hitta på idag,
om det blir "att friskna till" eller att göra något roligt haha;P

men först skulle jag och akko städa igenom hela rummet..suck! men då kanske det ser lite normalare ut, inte proppat som det gör nu!

BYEEBÖYÖÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela