yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

AT RUDBECK

Publicerad 2007-09-07 14:37:02 i Raaandom

moahah jag är i skolan och ska egentligen söka på ordet slang och samla fakta...men orka, killarna gör det;P
ahah jag har inget annat för mig än blogga! :P

öööö, jag har ont i halsen och vill ha varmchoooklad, men men...jag tränade idag ändå
wiee, när jag kmr hem ska akko da wacko o jag och sandra hyra film eller något:D....det är sorgligt för snart åker sandra till chile och ska bo där :(men men.

nu ska jag göra nåt annat,,,
BYEEE

image60
det här fotot fanns i arkivet woho!

Kommentarer

Postat av: akiine

Publicerad 2007-09-07 17:53:50

wööu! en bild på mig! o mitt krull! weeeei! :D:D:D

Postat av: yolaaaandiiii

Publicerad 2007-09-08 03:35:34

yep! u were lucky to be in my arkiv crully!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela