yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ÅRETS ROLIGASTE!

Publicerad 2007-09-19 20:44:33 i Raaandom

Hej hopp!
Idag har jag fikat med Anna&Emma och vart på Elgiganten och köpt ett nytt kylskåp!
Men här kommer dagens roligaste, min och Akiines "comment" växlingar på myspace,
läs och skratta!


Yolanda:
 yo yo yo , nu är jag i skolan och är inne i datastugan moahahahahahahhaahahahhahaha
har sotarna kommit, harom snott våra grejjer än som pappa spådde??
hahxD


Akiine:
jaa
tyvärr, nu sitter jag här helt bar, med det enda som finns kvar i vårat hus, denna ljuvliga dator.. nee skojja bara. sotarna kom och dom gick det gick snabbt! först kom en gammal man och sen kom hans assistent och jag ramla nästan backlänges för sjutton xD han var längre än dörren, så han fick böja sig när han kom in hahaha sedan sotade de och sedan var det klarrtt. och då sa de hej då och lekte sjörövare, för han gjorde sådär med handen.

jaa nu har du fått hela historien om vad som hände imorse. tragiskt, jag skulle ha mjölk imorse, men jag fann den inte och jag fick nästan utbrott!! för jag trodde ni druckit allt, sedan gick jag till balkongen där någon försökte leka p.diddy partey, med våra drickor i en kastrull HAAHHAAHHAH så tragiskt att jag måste skratta

vi måste skaffa nytt kylskåp. jag kände mig som en FBI agent när jag tog mjölken på balkongen. så lite kul var det i alla fall :D


Yolanda:
hahaahahah akiine jag började skratta högt när jag läste det du skrev, jag skrattar fortfarande hhahahahahaahah
vadå p.diddy men jag fattar ahahahahahah och för sjutton hahahahaahhaahhah
du är gaaaaalen , gissa vem som åkte samma buss som någon till skolan idag, kom nästan försetn hahahahahahaahhahhahah nån spelar värsta galna musiken i bakgrunden här i stugan hahahahaahahah typ techno coh så sjunger dem nåt

Akiine:
aaa för sjutton! p.diddy liksom.. den där playern med två tjejer på reklamen! två!! till och med tre!!! shame on him!! och nu leker någon i vårt hus att vi har p.diddy party, skamligt asså, måste nog ha möte idag för att reda ut detta "missförstånd"... piskan ligger väl fortfarande i garderoben?

så SKRATTA PÅ DÄR DU I DATASTUGAN!!! i technostugan. för att hjälpa dig på traven kan du tänka på mina ögon igår/iförrgår AHAHAHAHAHAHHA





hoped you liked it , för det där är våran humor! xD

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-09-21 09:57:16

vad kul det var att fika =). Det måste vi göra om =)

Postat av: yolanda

Publicerad 2007-09-23 00:01:13

jaa lätt!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela