yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ÄNNU EN DAG SOM LITEN SJUKLING

Publicerad 2007-09-18 11:28:27 i Raaandom

yes! min engelska tenta grejs blev flyttad til nästa fredag ! WOHO, nu slipper jag läsa som en galning som jag gjorde igår, 150 sidor asså, den ni! Fast jag var hemma och var sjuk men ändå.
Och anledningen för att den flyttades var att idrottsdagen var viktigare - men guess what? jag har ingen gympa i år så hej då orientering moahhaa.

aja, igår lyssnade jag på The Kooks album och fick värsta flasshhbacksen av när jag åkte till Sätra på vintern och tränade haha - då lyssnade jag alltid på the Kooks eller Mika ;P

idag har jag mycket att plugga, svenska prov imorgon på 40 sidor, och jag tror jag ska te skolan även om jag inte är helt frisk, vet inte vad man ska göra om man missar ett prov..så. Och så har jag ju piano får inte missa den igen för min madre...
HAHA akiine ligger i sin säng här brevid datan och lägger gurkor på sina ögon som ramlar ner hela tiden , för hennes ögon var lite svullna todaaay hahahahaahahahahahhahha

Kate Nash - Foundations  är en låt jag lyssssnar på idag

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2007-09-19 10:00:49

Det blev ingen tur till godisaffären. Det var inte långt ifrån dock. Det är farligt med en billig och STOR godisaffär så pass nära..

Postat av: yolanda

Publicerad 2007-09-21 00:12:00

haha tell me about it! men det var bra att du kunde hålla dig ifrån den, det ska jag också öva på ;P;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela