yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yöööw yöööw

Publicerad 2007-11-06 17:56:24 i Raaandom

Heeeeej allesammans!
Jag har typ två minuter på mig att skriva, here goes...
Idag var det första träningen i Sätra sen...jag vet inte, men längesen iaf. Jag blev typ nostalgisk haha, fast första gången jag var där var typ i januari i år hahhaXD
Jag leker typ nostalgisk, men jag kmr ihåg när jag tränade där med Tureberg, jag gillade det jättemycket!
Tiderna när jag och Cissi åkte i fem år för att komma dit och hem hahaahah - vilka tider! XP

Nu är jag typ jättetrött, jag blir sömnig efter jobbiga pass hahah, men om en minut ska jag dra iväg till min pianolektion, och jag är alltid trött när jag är där, oj nu ropa mamma:
"no niiin jompe!"
Det betyder typ "jaaa, nu är det dags "Jompe" , jompe är en av mammas smeknamn till mig hahah,
typ hela finska släkten kallar mig det! AHAHAHAHAH

Weeei idag hade jag sovmorgon , jiha.
"joompe" (mamma igen)

okej jag hinner inte skriva mer, ska se om jag har någon rolig bild att sätta hit...
image91


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-11-07 13:48:56

hahaha jag ser ut som en galning XD

Postat av: YOLANDA

Publicerad 2007-11-07 14:16:44

hahahXDXD jag med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela