yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yooo my peeeeps

Publicerad 2007-11-21 15:18:43 i Raaandom

hejsan alla barn&ungdomar!
Här sitter jag och segar mig framför datorn, och Em frestar mig med att hon bakar scones, och nu vill jag också göra det....fast jag hatar att laga mat o sånt, men jag får väl kämpa emot mig själv o göra det ändå! 

Jag som trodde att jag var lycklig och hade vila (missförstå mig inte, jag gillar att träna) , men icke sa nicke. Jag har typ rodd, boxning och cykel + så har jag tappat bort mitt träningsschema, men jag och mickan har ju identiska papper så det är inte ett så stort problem ;p

jag har ett större problem,hahah men det skriver jag inte here. haha det är inte ens stort, och inget problem egentligen.

Joo, jag har ett till problem att jag ger mina "konstiga blickar" till folk, jag känner det på mig hahah,
please people om ni ser att jag ger dem , så poka mig !! haha

sayonaraaa, nu ska jag gå BÖH BYÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela