yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

www.myspace.com/akiinemusic

Publicerad 2007-11-24 16:21:29 i Raaandom

Igår var Backman i Märsta - yaaaay XD!
Och jag vill åka till hennes terratorium nu, men jag får inte för mamie! Vrf ska det vara mörkt ute så tidigt!
:( Jag ska ta tillfället i akt att plugga för imorgon tänker jag INTE plugga, jag gillar inte att plugga på söndagar.

AKIINE HAR PREMIÄR PÅ NYA LÅTAR PÅ MYSPACE: www.myspace.com/akiinemusic LYSSNA!

image95
backman och jag : PIIIIIMPS!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-11-25 17:04:54

Rätta takter Yolanda!! Inget plugg på söndagar! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela