yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

sunday morning - maroon 5

Publicerad 2007-11-04 14:33:26 i Raaandom

hejsan hoppsan!
Idag är det sista dagen på lovet , noooo :( jag längtar inte precis efter att vakna tidigt på mornarna igen, tråååkigt-
Jag vill inte tänka på imorn när jag ska vakna halv sju, och gå upp!! Jag har vaknat varje dag på lovet mellan elva o halv ett och har alltid vaknat upp helt död, så jag förstår inte hur jag ska klara det här. haha
Men på tisdag har jag sovmorgon! yippie! om man ska tänka på det goda i livet.:)

Igår var emil, simon och adam här och det var jättekul! Vi lekte hela dagen haha, och dom är sååå söta!
Idag måste jag typ jobba ikapp mig i matten., men jag orkar inte!!Men jag måste om jag inte vill hamna efter ett kapitel. igen. Eftersom vår kära mattegrupp jobbar ett kapitel per vecka!!

Haha jag missade helt halloween för jag fattade inte att det var i torsdags, det var väl då?
Men det blev ändå ett firande för Akiine hade bakat o Nathalie och Lizzy tog med sig mat, och sedan kom Isak och Mona. För Mona fyllde år förut, och det här var en liten överassknings dinne för henne.
Sedan kollade vi på MTV's EMA och det var jättemobbat, verkligen dåligt, men det var kul att kolla på det iaf ;)
  tre pics from lov

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-11-04 17:51:42

halloween, var inte det i onsdags? XD
haha jag har ingen aning...:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela