yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MIKAAAAA!

Publicerad 2007-11-12 19:21:12 i Raaandom

Mika var bäst i fredags!
Jag, Akiine, Emma och Linnea var där och dansade och sjöng i konfettit!!! wunderful!!!!XDXDXD
bilderna gick inte att ladda upp men men :P

Sedan dagen efter skulle Julia joina oss i stan men hon var sjuk, så jag och Lelle åkte in ändå och åt i 100år och fikade :)! Det var very trevligt ;D Ses snart igen ;)
Sedan drog jag till min moster som hade partey och där var det livat, haha för de vuxna iaf.

På söndagen åkte vi hem till en family. En av dem som dog i stureplan (påkörda) kände vi, så det var väldigt sorgligt. Försökte hålla in mitt gråt i en timme tills både jag och Akiine exploderade. I gråt alltså.

Jaa, det var sorgligt.

r.i.p banji <3

Kommentarer

Postat av: Lelluuueuh!<3

Publicerad 2007-11-14 10:52:49

tihi like iiit :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela