yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS LÄS

Publicerad 2007-11-07 14:13:58 i Raaandom

Hellllöööw!
Idag, eller typ nyss när jag åkte hem med Anna N, så berättade hon en liten rolig historia, en sann alltså!
Den handlade om mig och en kille (jag nämner inga namn) som jag gillade litegrann i 9an.
Hon brukar umgås med han så jag berättade att jag gillade honom förut, och det var ju längesen hallå, inget att hålla hemligt längre lixom haha, och jag sa att hon kunde säga det till han om hon ville.
Och det gjorde hon hahahahaah.

Först berättade hon att hon gick i samma franska som mig, då han ba:
"Aha, Yolanda hon som gick på... .(blabla).... alla visste ju vem hon var!." (!!!!!)
Haha tydligen så var jag kändis haha, nej men jag har hört anledningarna, och de lät bra ;D
plus så trodde jag inte att han visste vem jag var, och försökte alltid utmärka mig för honom hahahaha.
Sedan hon ba: juste hon gillade typ dig i nian föressten, då blev han typ tyst eller nåt, sedan han ba:
"Hon och hennes kompisar brukade typ alltid bli tysta när jag gick förbi dem och kolla konstigt på mig"
HAHA, här dog jag när Anna sa det. Tydligen funkade inte mina små flört-blickar hah!
Sedan berättade hon att vi tyckte att han hade varit "skitsnygg" på balen.
Då sa han typ ja, att vi också typ hade uppfört oss konstigt då! HAHA

Jag som trodde att han aldrig märkte mig haha. Tydligen så gjorde han det. HAHA asså jag döööör!
Jag ska nog aldrig "spana" i skolan mer. hahaXDXD


Sorry, rudbeck killar om jag råkar "kolla konstigt" på er, men det är väl för att jag tycker att ni är snygga! ;)


SÅ HÄR FLÖRTIG VAR JAG I MIN GAMLA SKOLA (EKILLA I BAKGRUNDEN ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela