yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

i'm a wannabe snowboard gaal

Publicerad 2007-11-17 23:38:25 i Raaandom

Heej!:)
Här sitter jag med Akiine och lyssnar på Vampire Weekend på youtube haha.
Nyss kollade vi på Spiderman 3 och som vanligt lyckades vi skratta åt något som skulle vara läskigt: "mismo" hahahaha.

Idag har jag varit på Winter jam i stan. Jag ville gå förra året men gick aldrig för något hände men jag kmr inte ihåg vad. men iallafall. Jag åkte dit med Emma och sedan kom Julia och Sophie. Och sedan Backman :D
Vi spanade in en massa hetingar, vem säger nej till snowboardare lixom?;P
weeei. Det var treeeewvligt iallafall, och man såg en liten skymt av maddock :O haha.

Igår hade löp ett barndisco för att samla ihop pengar till resan till Portugal, jag hoppas det gick bra! Jag skulle vilja vart med och vara engagerad men Emma hade sitt födelsedagspartey då och hon är ändå en av mina bästakompisar. :)

Nu vill jag söka på The Tough Alliance på youtube och lyssna!!


HADETBÄST!<3LÖÖÖÖW

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela