yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

heej alla barn

Publicerad 2007-11-15 13:19:43 i Raaandom

Nu ska jag passa på och blogga nu när jag minns det . Riight now så har jag franska och egentligen ska jag gå in på ...jag vet inte.. men det gör jag inte iaf.
Hmmmm idag ska jag träna för först gången sen i fredags, wooow, nästan en veckas vila hahaXD
och jag har fått g i svenska på den här perioden iaf, jag har sjunkit från mvg från nian till G.
Känns weird, men jag ska bevisa att man kan gå från g till mvg. Beviset kmr efter period 3 haahh, då ni, då ska ni få se på grejjer.

Jaaaa, idag måste jag plugga eller egentligen skriva svar på miljoner frågor till svenskan (hon sa att jag skulle utnyttja tillfället och visa att jag är bättre än g typ).......och sen imorn på svenskan ska vi visa upp en pjäs, men jag vet inte vad jag ska säga än, det kmr jag få höra imorn innan lektionen ... hehe haha


nu ska jag gå in på ngt annat,

SEES (haah emmas klass heter SES07)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-11-15 13:22:12

svenska verkar ju askul...not! =P hoppas det går bra med plugget! ha en bra dag!

Postat av: emma

Publicerad 2007-11-15 21:58:46

haha jag fick lust att kommentera nåt, haha SES 07

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela