yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

adam tensta - "my cool" :D såbraaaa

Publicerad 2007-11-30 19:30:36 i Raaandom

Hej alla glada!
Den här veckan har varit full av suprises och utmaningar! Från måndag ända till fredag, och i helgen då händer det väl mer :D;) Yupp yupp. Idag kom alla "små barn" som anna sa, haha till löp för att vara på läger.
ÅÅÅÅÅ va roligt! Jag vill också! Hoppas dem är vilda som vi alltid va, och jag och Emma J utmanade dem att slå vårt lilla uppesittar rekord till 05.00 och sedan vakna halv sju och träna typ hahaXD  (vi la upp lappar)
hoppas hoppas. Erica var där och det var roligt att träffa henne, för jag blev värsta nostalgisk, ååååå jag vill också!
Men men jag ska ha det roligare, så det så! hahahahahah
nej men sen när jag mickan emma och anna kom till löp kändes det som vi var värsta huliganerna, jag råka typ skratta åt 92-93 killarna, och nu kom jag på att jag typ kände en av dem...tror jag. Men danne kan hålla turebergs galna rykte till liv och vara partyboy får vi hoppas haha.

Sedan var jag Emma  ch Anna (mkt av dem i detta blogginlägg idag) mobbade idag i skolan, och gjorde något som borde ha gjorts för länge sen. HAHAHA. Emma är en riktig modig typ, hahaXD

Sedan gjorde jag något som jag borde ha gjort för länge sen. hehe, haha, anna vet;)

tors till måndag (vi tänker baklänges)
- igår inventerade jag med adam, micke w,oliver,david&putte i östertälje - gratis godis och pizza:D
- i onsdags fikade jag med anna emma mickan& micke r
- i onsdags var jag på bio med skolan:  "this is england" o hade popcornkrig
- i tisdags hade jag piano&på måndagar hinner man bara träna styrka

- och konstigt nog händer det mkt i skolan hahaha och då menar jag inte med pluggandet,

he smiled, and i dont even know him                      :)

imorn ska jag klippa mig, men ni kommer inte se skillnad ändå hahaXD


PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖsssssszzzzz NU SKA JAG TILL THA SHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela