yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

VÅGAR JAG GÅ PÅ SKOLLAGETS AM.FOTBOLLS TRÄNINGEN IMORN?

Publicerad 2007-05-31 22:15:43 i Raaandom

Sheena shena!
Imorn är det fotbollsturnering i skolan och det känns som om det kommer gå bra för 9a1 imorn!
Alla verkar taggade och bara jag får låna Robins C.ronaldo tröja så kommer allt funka ;P

Här sitter jag också och försöker anmäla mig till Midnattsloppet som går i Augusti, ett lopp som jag Julia och Linnea tänkte springa tsm, första milen lixom :)

Och på lördag ska jag springa 400m sträckan på stafett sm, känns lite nervöst...som vanligt.
Jag och issa som tänkte shoppa bal&skolavslutnings kläder får väl göra det på söndagen istället, eller kanske på lördagen också om vi hinner, fast det är bara om vi inte går vidare till final, och det kommer vi ju att göra, daah

Idag var jag typ som en zombie, jag bara sov och glodde på teven typ hundra år i sträck, jag har typ varit trött några dagar i sträck nu, inte har jag tränat mycket heller....men men

Ja, detta inlägg var ju inte så jätte roligt, men aja

wish me luck till alla mina tävlingar, fast som vi i familjen säger,
lycka till fast du behöver det inte ;)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2007-06-01 00:03:05

Hur gick det att springa 400m på SAYO? Vad blev det för tid? 800m gick väldigt bra ju.
Och lycka till på stafett-SM! Medalj till Turan! :)

Postat av: yolanda

Publicerad 2007-06-02 10:07:02

det gick bra på 400m(men mjölksyra ooh!), jag fick typ 62 komma nåt ;P
Tack!, en medalj ska vi fixa idag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela