yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MYSPACE TIPS! INDIEINDIE

Publicerad 2007-05-13 12:28:10 i Raaandom

Finns det någon snyggare än han? ......

Det är ju jätte trevligt att det inte går att kommentera på bloggen, ...
Aja, nu sitter jag här hos min moster efter att ha varit här på typ ESC final fest haha, vi körde tillochmed vadslagning om pengarpå vem man trodde skulle vinna, jag och Akko förlorade, men pappa vann så vi fick pengarna moahah ;P

Just nu sitter jag och är inne på myspace, jag har blivit besatt för där finns all musik man vill lyssna på :
jag heter www.myspace.com/yolanda_n där för er som vill veta. Gå in på www.myspace.com/girlsinhawaii deras musik är så lugn och bra !, och lyssna på www.myspace.com/reginaspektor och på hennes låt fidelity, den är också bra! Eller bli kompis med mig och skriv något roligt i gästboken haha ;)

Jag har inte så mycket att dela med mig denna morgon, nu ska jag söka vidare på bra musik, och kanske gå ut och springa snart ( I mina beloved tights hahahhaa)

MWAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela