yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

I'M BAAAACK!

Publicerad 2007-05-29 21:01:11 i Raaandom

Heeej!
Jag är tillbaka efter 50 år, back on track you know :)
Jag vet inte hur länge sen det var jag skrev, 1-2 veckor sedan, aja.

Det har hänt mycket tror jag, i helgen persa jag på SAYO på 800m & 400m, så det var kul, och min käre vän Issa följde ju med i söndags och då råkade vi gloo lite för mycket på en "kändis" haha
Men det gick ju bara inte att slita bort blicken från honom haha ;P

Och igår var det ju GHANA-show på skolan där jag och Issa var konferancier eller hur det stavas, och det var ju kul! Särskilt när hela kören fick skrattattacker och jag och Issa inte kunde presentera ett band för att vi inte fick luft i allt skratt. Ni skulle vart där:P

Här sitter jag nu och lyssnar på The Avalanches låt "Frontier Psychiatrist" som min syrra tog hem idag, och låten påminner mig om min prao på Oneoff, inte ONOFF, utan Oneoff. Vi lyssnade på Adrians skiva hela tiden, och den där låten var den enda jag gillade typ hahah
Jag måste dra dit någon dag, har bara vart där en gång sen typ förra året eller när var min prao :S Hjärnsläpp!
Får väl tvinga Denise köpa en skateboard där hahah

Aja, nu ska jag surfa vidare, mycket att ta igen ;P

CIAOOOOOOO

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-05-30 16:22:15

hahahaha yoll det finns ett skydd för hästar som heter back on track, hahaha XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela