yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MIKA FEVER!

Publicerad 2007-03-15 20:56:00 i Raaandom

ÅÅ! I måndags var jag i Bengans på MIKAS skivsignering :D
Vi kom in precis när han höll på att avsluta "Grace Kelly" och sedan var det skivsignering!
Vi stod näst sist i kön och fick autografer och foton ;p
Hans album är bäst, och gissa vad han hade på sig, vita jeans och en lila tröja haha :)
Gulligt ;) I love his curly hair haha!
Han kommer till Berns den 7 april, men det är artonårs gräns! :(
Jag har aldrig känt mig yngre... Aja, jag fick ju se han ändå!

Jag älskar hans låt "Any other world" !



hmm, den här veckan har varit knäpp,det har gått upp och ner men det är bra att jag har issa att prata med om invecklade grejor, vad skulle jag annars göra :s & emma cheers me up!

 men en sak var iaf kul igår med jennifer i stan ;) haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-15 21:05:26

MIKAMIKAMIKA! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela