yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

VADÅ LÄTTIRRITERAD?

Publicerad 2007-06-20 20:24:43 i Raaandom

Efter en lång dag av att jag slappat hemma hos mormor och kollat på Buffy (-the vampire slayer) avsnitt hela dagen (har lånat sista säsongen) så att alla tröttnat på dem förutom jag, så såg jag fram emot ett träningspass som jag skulle köra nere på Punkkus urheilukentä. Så hela familjen drog dit, några av dem skulle till gymmet och min moster skulle tajma min vila, så jag började sedan alltså värma upp med pendlingar och hela köret, men då...trumvirvel... kommer en man och säger typ att om jag skulle träna där så skulle det vara på egen risk för nu skulle dem spela fotbollsmatch där, och med det menade han att vi borde(läs skulle) dra därifrån. ÅÅÅÅH! Så då blev jag tvungen att köra intervaller på 120m osv på grus, och det gick ju inte!
så det slutade med att jag sprang 5 vändor på en grusplan, var irriterad och började vandra hem i 100år (ok jag överdriver) till min moster, eftersom vår skjuts hade försvunnit!
Det var ju ingen som försökte förstöra mitt träningspass med flit, och jag typ overreactar men ändå....
Ja, tro inte att jag är psykist sjuk nu, och jag ska inte ge er fler anledningar till att tro det så jag slutar nog skriva nu, men jag fick nog ur min "frustration" nu haha, och genast blev livet lättare plötsligt hahaha =)

Det är väl såhär jag funkar, skriver mobbade inlägg och börjar sedan skratta åt dem- that's me!
Ni borde prova det ;P eller inte haha

Oj, oj nu ropar min moster fika tajm! Det är inte samma moster jag skriver om hela tiden, jag har många, just FYI !(som betyder for your information för er som vill veta)
 så MOI MOI!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2007-06-21 08:17:26

Fika är ett viktigt inslag i den finska kulturen har jag märkt. He he.
När jag är där hos mina släktingar så äter vi frukost, fikar, äter lunch, fikar, äter middag och sedan finns det ju alltid plats för kvällsfika. Ungefär.
Men det är ju gott.

Postat av: yoo LANDA

Publicerad 2007-06-22 14:37:01

Exakt! haha, ja och det går liksom inte att tacka nej heller, suget tar över hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela