yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

NU HAR JAG YTTERLIGARE EN I TANKARNA

Publicerad 2007-06-09 21:44:21 i Raaandom

Hallå!

Woho! Nu har dagarna gått fort!

Igår slutade jag nian, sedan gick jag på min syrras student på Rudbeck och åkte med på flaket!

Det var jätte kul och efter ca två timmar steg vi av på skolan igen och gick trötta på mot tåget hem, fast först bjöd ju Sandra oss på glass :D

Sedan dushade jag - mkt hade spilts på mig hehe - och åt en liten dinner med mormor & co, sedan drog jag och Issa och Emma och hyrde film(er) och snacks. Väl hos Emma kom Karro och sedan blev det mkt godis, fika, babbel och foton ;P

Sedan hade jag och issa gråtkalas, heheh

I onsdags badade jag Alma Sofia Alex i Edsviken på kvällen, och i torsdags var det niornas bal, daaans blev det mkt av :D

Och jag har ingen röst föressten, och det är nog många som vet vad jag menar haha

Jag hade ont i halsen i torsdags och efter balen den kvällen (där vi dansade som galningar) så har den vart hes och väldigt skärande haha.

Nu kommer lite foton från dagarna:
BALEN
image10jag & tess ^ o tess,iss,em,jagimage11
AVSLUTNINGS KVÄLLEN MED EMISSKARRO
image12

image13

Nu ska jag tebax till syrrans studenfest,

NJUUUUUUUUT AV SOMMAREN ALLIHOP, CIAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela